Întrebări Frecvente

Da, după livrarea fiecărei comenzi, factura este trimisă la adresa de e-mail furnizată în comandă.

Mobilierul, în funcție de colecție și de tip, poate fi asamblat sau nu. Printre mobilierul asamblat se numără, de exemplu, dulapurile TV, comodele și anumite vitrine. Paturile și dulapurile mari necesită asamblare. Pentru mai multe informații, contactați serviciul nostru clienți.

Mobilierul este expediat printr-o companie de transport. Șoferul nu aduce mobilierul în interiorul locuinței sau apartamentului. Este posibil să comandați un serviciu de livrare cu manipulare, contra cost. Pentru aceasta, contactați serviciul nostru clienți pentru o ofertă de preț.

Termenul de livrare depinde de disponibilitatea produsului în stoc. Dacă produsul este disponibil, termenul de livrare este de aproximativ 7-14 zile. În caz de lipsă de stoc, termenul se poate prelungi până la 4 săptămâni.

Garanția producătorului de 24 de luni.

Este posibil să comandați transport cu manipulare, realizat de o companie externă. Acest serviciu este contra cost, iar prețul depinde de dimensiunile și greutatea mobilierului. Pentru o ofertă de preț, vă rugăm să contactați serviciul nostru clienți.

În cazul murdăriei sau al lichidelor vărsate, curățați mobilierul cu o cârpă moale și umedă.

Protejați mobilierul de obiectele fierbinți, cum ar fi căni sau farfurii fierbinți, folosind suporturi.

Pentru a menține strălucirea mobilierului și pentru a-l proteja de murdărie, vă recomandăm să îl ungeți cu ulei special la câteva luni, disponibil în oferta noastră.